Give away – SLUT

I anledning af, at min blog nu har eksisteret i 6 mdr er det vist på tide med en lille give away.

Jeg har funden nogle småting enhver kagebage elsker altid kan bruge?
– Magasinet Sukkerstads. Danmarks første, eneste og bedste kagemagasin. Nr 1
– 3 stk engangs sprøjteposer
– 3 x 100g Callebaut chokolade (hvid, lys og mørk)
– 5 stk vanillestænger

Alt du skal gøre for at vinde er, at skrive en kommentar herunder og angive hvor mange lodder du deltager med:

1 lod for en kommentar her på bloggen

2 lod for kommentar her på bloggen + bliv fast læser via email eller bloglovin (også hvis du allerede følger via email eller bloglovin).

3 lod for en kommentar her på bloggen + bliv fast læser via email eller bloglovin (også hvis du allerede følger via email eller bloglovin). + smid en link til min give away på din blog eller en anden sted hvor du syntes den ville vække interesse fx facebook, twitter (du må gerne bruge billedet).

5 lod for en kommentar + følg via email + følg via bloglovin + link til min give away

Vinderen bliver fundet d. 25 oktober, vha random number service.

Håber du har lyst til at deltage i lodtrækningen og tak fordi nettop DU læser min blog.

Christina

36 thoughts on “Give away – SLUT

  1. Hej jeg er ivrig læser af din skønne blog, jeg følger dig på både e-mail, bloglovin og har lige delt den på facebook, så jeg deltager med 5 lodder.

  2. Hej. Jeg nyder at fælge med i din blog, og modtager allerede mails hver gang du laver noget nyt… Men da jeg ikke har en blog selv så må jeg nøjes med 2 lodder 🙂

  3. Tillykke med halvårsdagen 😉

    Sikke fint – Ja, hvem kan ikke bruge det!?
    Tror jeg har fulgt bloggen i næsten samtlige 6 måneder, så det kriterium er i hvert fald opfyldt.
    Jeg har desværre ikke en blog, hvor jeg kan linke, så må nøjes med 2 lodder 🙂

Jeg elsker at hører dine tanker, så skriv endelig et par ord.

