Jeg er midt i en flytning

Hurraaa jeg har fået eget domæne…. Og jeg hedder nu www.kagertilkaffen.dk

Alle jer, mine kære læsere, skulle meget gerne automatisk blive flyttet med. Dette er blot en service update 🙂

Dem af jer der følger via E-mail er blevet flytter (og får sikkert slet ikke dette indlæg?)

Jer der følger via wordpress, skulle også meget gerne automatisk følge med, ellers er i meget velkommen til at følge via bloglovin, facebook eller e-mail.

Til jer der har bogmærket denne side, vil jeg anbefale at i opdater jeres bogmærke/ lavet et nyt på www.kagertilkaffen.dk

Og til dem af jer der følger via Bloglovin, i bliver flyttet i løbet af dagen.

Det vil sige, at I ikke skal gøre noget som helst, det hele sker automatisk. Er der alligevel nogle af jer der oplever problemer er i meget velkommen til at kontakte mig på birkechristina@hotmail.com

Velkommen til flytterodet og tak fordi i læser med.

Christina

flytter til www.kagertilkaffen.dk

Jeg elsker at hører dine tanker, så skriv endelig et par ord.

